Bye Nambië, Hallo Fryslân!!!! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Martine Miedema - WaarBenJij.nu Bye Nambië, Hallo Fryslân!!!! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Martine Miedema - WaarBenJij.nu

Bye Nambië, Hallo Fryslân!!!!

Blijf op de hoogte en volg Martine

10 Juli 2016 | Namibië, Windhoek

Toen was het alweer juli... Juli?! Jeetje wat is de tijd snel gegaan en wat heb ik veel meegemaakt en gezien! Na mijn laatste blog hebben we nog een super leuke roadtrip gemaakt door Namibië. Een ervaring om nooit te vergeten! Samen met Iris, Margriet, Danielle, Rachel en Marlies hebben we twee auto's gehuurd en zijn we ervandoor gegaan. Op het dak van deze twee auto's zaten tenten en zo hadden we voor 11 dagen ook een slaapplek. Ik vond het wel spannend allemaal. Al maanden niet in een auto gereden, en nu ook nog eens aan de andere kant van de weg. 6 dames op pad, zal het allemaal goed komen? Tuurlijk komt het goed, mijn motto die altijd van pas komt. 'Alles komt goed'. Het is ook allemaal goed gekomen, het had allemaal best anders gekund namelijk. De auto's hadden waarschijnlijk 'hun beste tijd gehad', en hierdoor hebben we wat tijd verspild bij verschillende garages, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben een super tijd gehad en zeker veel gezien.

We hebben een prachtige waterval gezien, himba's gespot (een bevolkingsgroep van Namibië is gespot, van groeten uit de rimboe), de fish river canyon en in Kolmanskop een spookstadje bekeken.

Na onze roadtrip hebben we eerst heerlijk bij geslapen, kapot na 11 dagen in een auto en erg koude nachten! Weer lekker in een bedje slapen. Na onze roadtrip is het aftellen begonnen. Nog een kleine drie weken genieten van het prachtige land! Ik heb mijn laatste souvenirtjes gekocht, de nodige feestjes gevierd en natuurlijk van de zon genoten!

Morgen vlieg ik alweer terug naar Nederland waar ik natuurlijk ook erg naar uit kijk. Eindelijk iedereen weer zien en alle verhalen vertellen!

Ik kan nou niet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze blog, maar ach... Dinsdag ben ik weer thuis en kan ik alle verhalen in geuren en kleuren vertellen! Is natuurlijk veel leuker via het internet, haha!

Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties en berichtjes! Super leuk wie er allemaal reageerden op mijn blogs en foto's. Zo kon ik jullie wat op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Oant snel allehjer!

Dikke tuut Martine


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Op dit profiel ga ik omschrijven wat ik allemaal mee ga maken in Namibië als hbo-v student. Ik verblijf in Windhoek, met nog drie andere studenten.

Actief sinds 14 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1609
Totaal aantal bezoekers 5071

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 12 Juli 2016

Stagelopen in Namibië

Landen bezocht: